Tuesday, October 11, 2011

TIPS MUDAH

iklankan apa saja disini tanpa ada peraturan yang ketat. Peraturan hanya mengikut google blog. disini lebih mudah dari mudah.com

TIP bagaimana membeli barangan yang anda idamkan di mudah.com.

        Sebelum anda membeli atau memesan sesuatu barangan seperti kenderaan kereta, motorsikal, atau barangan lain seperti jam, komputer, hand phone, rantai, kapal, atau sebarang benda yang anda minat, anda harus melakukan perkara yang saya senaraikan seperti dibawah untuk mengelakkan anda ditipu dan sebagainya. Sememangnya anda akan mudah ditipu melalui perniagaan internet. Harus anda ingat bukan semua manusia itu baik hati dan budi perkertinya. Ada golongan manusia yang cenderong melakukan keburukan, iatu menipu.Dimana ada kesempatan golongan yang menipu ini akan mengambil bahagian. Dengan itu kita sebagai pembeli harus bijak jangan jadi bodoh. Ingat!!! Duit kita...bukan duit sesiapa.. jika kita hendak membeli ..kita punya pasal lah..kalau kta tidak mahu beli..pun kita punya pasal..lah.


TIPS - CARA MEMBELI DI MUDAH.COM ONLINE

1. SABAR
                -  Jangan terburu-buru membeli. Sabar dan sabar..Tunggu sehingga 2 bulan atau lebih baik lebih lama, barulah anda membelinya.

SEBAB: -
1. Boleh mengurangkan harganya.
Andainya barangan yang hendak dijual itu barangan anda. Jika sudah 2 bulan diiklankan masih belum ada pembeli, mestilah anda risau dan rasa gagal, oleh itu tiba-tiba ada pembeli yang hendak membeli maka jika pembeli itu meminta harga barangan itu dikurangkan nescaya anda pasti mengurangkan harga barang tersebut. Mungkin harga RM5000 boleh dapat sehingga RM3000, kan untung namanya!!
           









Blog Ping

No comments:

Post a Comment

Berita Online